Badrummet

Heej! Tänkte visa er hur mitt badrum ser ut, iallafall lite detaljer från det. På de två första bilderna ser ni hur mitt fönster ser ut. Är väldigt glad över att ha ett fönster i badrummet faktiskt, det lyser upp så bra! Där har jag ställt en ljuslykta jag haft i många år, doftpinnar från Ullared som jag köpte från några veckor sedan och en plastväxt. La två plastrosor runt också :-) På mitt handfat har jag ställt ännu en ljuslykta och en fin parfymflaska som jag och Emelie köpte likadana när hon var här som en kul grej ❤ Sen ser man mitt duschdraperi och min handdukshängare som jag är glad över. Det är värme i som vi har hemma och det är så gött när man är kall från duschen att ta på sig en uppvärmd handduk :-) Jag har förresten också satt dekorplast i marmor på mitt badrumsskåp som syns på bild, det gjorde stor skillnad faktiskt! Glad påsk på er också! Brukar inte fira påsk så märker inte av det direkt mer än att jag fått två fina påskkort i brevlådan.
Ha en fortsatt fin lördag!
Publicerat i Livet