Juli helt plötsligt

Hallå!
Jag insåg att det var ett riktigt bra tag sedan jag faktiskt skrev ett inlägg här om vad jag gör i livet, haha. Sist var ju den 2 juni och det var precis innan jag och Johan åkte till Albanien. Nu är det ju helt plötsligt juli istället. Tiden går verkligen så himla fort!
 
Efter jag kom hem ifrån Albanien var jag ledig i en vecka. Då umgicks jag bland annat med både Emelie en dag och Emmy en annan dag, jättemysigt. Jag och Emelie gjorde en jättegod vitchoklad/citron kladdkaka, fotade lite och pratade om allt i livet. Jag och Emmy åt tacos och tog en mysig promenad i halmstad. Sen firade vi finaste Sofia som fyllde 27 år och på kvällen på hennes födelsedag begav jag mig mot Växjö och där kommer jag faktiskt bo hela sommaren. Jag bor hos Malin och jobbar i Lessebo/Åseda som lokalreporter, sjukt givande och roligt men väldigt ansträngande! Sen var ju midsommar för några veckor sedan och den firades i Bankeryd med Johan, Annie och Erik. Vi var på lite midsommarfirande i Bankeryd och gick en tipspromenad som jag vann lite förvånande nog, haha, åt supergod mat och pratade hela kvällen. Jättetrevligt!
 
Just nu sitter jag hemma för jag jobbade helgen denna helgen och är därför ledig idag och imorgon, är så trött. 
Hoppas ni har det superbra!
Publicerat i Livet