Tiden springer iväg

Heeeeej! 
Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen! Imorgon är det fredag igen och då har jag jobbat hela januari på mitt nya jobb. Har fått till v.6 nu, jag skulle egentligen slutat imorgon så jag blev jätteglad av att få 2 veckor extra :-) Sen sist jag skrev här har jag mest jobbat och sovit. Jag blir så himla trött av att gå upp vid 5 på dagarna så det finns liksom inte ork till något annat än att sova haha. 

För övrigt försvann all den fina snön över en natt och det är såå mörkt, blött och tråkigt ute nu. Det är visserligen skönt att det inte är så kallt som det var ett tag med ca -20, men det kunde väl fått vara några få minusgrader tycker jag så snön skulle vart kvar! Aja, får hoppas den kommer tillbaka snart igen :-) Ha en bra helg hörni!
Publicerat i Livet