Trejde advent

Min fina ljusstake jag köpte förra året.

Alltså.. tiden går så snabbt så jag hänger knappt med. Jag har nyss vart hemma en vecka för jag hade inget i skolan före tentan som jag gjorde i fredags. Hann med att umgås en liten stund med både Malin och Hanna som jag inte träffat på flera månader så det var mysigt. Umgicks också med Sofia en del och bakade pepparkakor hemma. Var även på massage och klippte mig så det var ganska fullt upp. Jag pluggade inte så mycket som jag borde ha gjort men äsch, får se vad resultatet blir.

Imorgon börjar en ny kurs och jag troor vi får jullov den 20 december och då åker jag hemåt igen i hela 2 veckor, det ska bli så gött! Alice är faktiskt med mig här nere på Öland nu fram till jullovet och håller mig sällskap, så mysigt och tryggt med henne som vakthund haha. :-)
Nu ska jag sätta mig och kolla ikapp Allt för sverige så jag kan kolla på finalen ikväll. Ha en mysig tredje advent!
Publicerat i Livet