Sleepover med Malin

I fredags tog jag bussen upp till Jönköping för att spendera ett dygn hos Malin! Hon har nyss flyttat upp till Jönköping så det var så kul att få se hennes fina lägenhet. På fredagen gick vi på stan, lagade mat, åt massa chips med dipp och choklad, kollade på idol och pratade ända tills sent på natten. På lördagen åkte vi upp till Stadsparken och fotade lite (bilder från det kommer någon dag), gjorde mat och tittade lite på Frost innan jag tog tåget hem igen. En riktigt mysig sleepover helt enkelt med underbara Malin! :-)

På lördagskvällen sen åkte familjen till Smålandsstenar för att fira min mosters sambo som fyllt år. Var inte hemma förrän sent så idag känner jag mig ganska trött i huvudet efter två sena kvällar. Men jag ska ändå försöka göra lite nytta idag, hoppas ni får en fin söndag!
Publicerat i Livet