Skördefesten 2015 - fredagen

Den sista helgen i september spenderade jag och Johan på Öland. Det var nämligen ännu en gång dags för Skördefest! 

Vi kom fram runt 20 på fredagskvällen och gjorde varma mackor direkt när vi kom fram. Efter vi ätit upp begav vi oss till Ölands folkhögskola där vi såg en jättebra teater som var gjord av eleverna på skolan. Både drama, dans och musik bjöd dom på i föreställningen och det var super mysigt! Efter vi sett den gick vi runt lite och tittade på området innan vi åkte vidare.


Nästa stopp var Paradisverkstaden där vi tittade på när de drejade och på alla otroligt fina keramik-saker. När vi gått runt en stund åkte vi mot stugan igen. Vi hade tänkt åkt till nåt mer ställe men vi var så otroligt trötta bägge två efter att ha jobbat och sen åkt bil så vi åkte hem och jag tror jag somnade 10 minuter efter jag lagt huvudet på kudden vilket är otroligt snabbt för att vara jag. 
Publicerat i Livet