2013 vs 2015

I fredags kom Emmy till mig och sov över till lördagen. Vi lagade god mat, åt efterätt och lite popcorn medan vi kollade på idol, spelade spel och pratade. Vi tog även lite foton, som vi visserligen brukar göra, men den här gången försökte vi återskapa en dag då vi fotade för nästan exakt 2 år sedan. Vi tog på oss samma kläder och gick till samma plats som vi tog korten 2013. Här är resultatet!

 
När jag tittar på bilderna så tänker jag direkt på hur mycket som faktiskt har förändrats i mitt liv från de första bilderna knäpptes av till de som vi tog i helgen. Vid en snabb titt kan man tycka att jag ser ungefär likadan ut. Men inuti är jag inte samma människa. Jag tänker annorlunda om väldigt många saker. Jag har förlorat både människor och djur sedan dess. Vissa har bleknat bort, vissa blev bortkastade och fler än jag kunde föreställa mig dog ifrån mig. Jag har även tagit studenten, har hunnit jobba över 1 år och tänker på hur dåligt jag mådde nästan jämt när de bilderna 2013 togs för jag hatade skolan så mycket. Jag tänker på att i bilderna som togs i helgen cirkulerar det mycket tankar om framtiden inuti. Det har verkligen hänt mycket i mitt liv sedan bilderna 2013 togs. Livet rullar på utan pausknapp och en hel del som fanns när bilderna 2013 togs är borta men det känns skönt att veta att Emmy står kvar! ♥
Publicerat i Livet
#1 / / Emmy :

Åh älskling! <3 Jag kommer alltid stå kvar, oavsett vad!! :))))<333

Svar: <33333333 jag med!
Emma