2 saker

♦ Jag gillar inte mat och har aldrig gjort det. Minns hur krånglig jag var i skolan. Varenda utvecklingssamtal var liksom "Allt är bra men det enda vi är lite oroliga för är hur dåligt emma äter i skolan" haha. Alla gånger jag satt ensam kvar i matsalen för jag var tvungen att äta upp och missade hela min rast och när läraren gick sprang jag och slängde. Levde på toast hela högstadiet. Jag vet inte varför men det finns ingen mat som jag bara: "ååh va gott det ska bli! vad gott det här var". Såklart det finns maträtter som jag tycker är mer okej än andra. Men inget jag längtar efter. Väldigt, väldigt kräsen med och tröttnar lätt på saker jag ändå tycker är okej liksom. Är väldigt tråkigt men jag äter endast för att överleva och må bra helt enkelt.

♦ Däremot ääälskar jag onyttiga saker. Hade det gått hade jag levt på chips och cola. Skämtar inte. Försöker hålla tillbaka mitt sötsug en del för jag mår inte bra av att äta för mycket chips och choklad och sådant.. men ja, äter ändå alldeles för mycket. Finns inget bättre än coca cola zero och en chips påse alltså! Jag har ingen ångest eller så över det utan tycker man ska äta det man vill äta medan man lever. Men min migrän och mage påverkas negativt av choklad och chips så för den skull försöker jag låta bli.
Publicerat i Livet