Högskoleprov och migrän

Hej på er! Hoppas allt är bra med er? Själv har migrän men det är ju inget ovanligt så ska inte klaga haha. Har jobbat en del sen sist vi hördes, men idag sitter jag hemma och förbereder mig lite inför högskoleprovet som jag ska göra på lördag. Känns helt hemskt att ha betalat så mycket för att få göra ett prov haha.. Men förhoppningsvis går det inte helt åt skogen även om jag vet att matte-delen kommer bli hemsk för min del.

Annars då? Nä, har mycket i huvudet och vill helst ha sommar nu och slippa tänka på allt.. Aja, Ikväll ska jag till stan med mamma, affärerna har öppet sent ikväll så ska titta runt lite :-) ha en fin dag och lycka till om ni också ska göra högskoleprovet! kram
Publicerat i Livet
#1 / / Syster:

Du är seg på att uppdatera tycker jag 😁😁👎👎👎💗

Svar: hihiihih <3<33
Emma