Examen

Idag tog min storasyster examen på högskolan och är nu färdigutbildad lärare, grattis till henne!
Mamma, pappa och min systers sambo åkte tidigare och tittade på cermonin. Jag åkte med min bror och min brors styvson lite senare för man bara fick ta med sig tre personer in och titta men vi lyckades smita in och titta på slutet ändå när hon blev uppropad haha. Efteråt åt vi på god restaurang precis vid sjön och tog glass i en glasskiosk till efterätt. Vädret var helt fantastiskt för ovanlighetens skull! Imorgon blir det kalas för henne här hemma med släkten och några vänner då hon fyller 25 år om två veckor också :-)



För övrigt är det exakt 1 år sedan jag tog studenten idag och det känns helt sjukt för det känns som igår. Hade gärna upplevt den dagen flera gånger om då det var en alldeles underbar dag med total lycka. 
Publicerat i Livet
#1 / / maria at inredningsvis:

FASEN vad duktig du är på att fota den som ändå hade den talangen :) har du gått nån kurs eller är du självlärd ??

Idag bjuder jag på unik New England inredning på bloggen :)

Jag önskar fina dig en underbar midsommar med mycket fest :)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

#2 / / Syster:

😀😀😀😀😀💗💗💗💗💗

Svar: <3<3<3<3
Emma