Nya gå-skor

 
När jag och mamma var på Köpstaden i lördags så gick vi in i en liten sportaffär där jag tittade lite efter ett par nya gå-skor och hittade då dessa! Provade lite olika men de här kändes bäst. De skulle dessutom ha kostat 1400 egentligen men var nedsatta till 800 (!) och han i affären sa att de var verkligen värda pengarna. De var också väldigt bra om man har ont i fötterna av att gå tydligen, så jag köpte dem! Hade aldrig hört talas om märket förut (asics) men jag är ju inte så himla medveten när det kommer till sportsaker precis så har bara hört talas om typ nike och adidas förut haha. Lite tråkigt bara att de är rosa då mina gamla var rosa också. Men lite annorlunda är dom mot de gamla och köpte de inte direkt för utseendet, (för då hade jag inte valt dessa kan jag säga haha) men jag är nöjd ändå!
Publicerat i Shopping