Massor av bad

Hej! Här går det undan och plötsligt är det fredag. Vad har jag gjort sedan sist? Förra helgen blev det massor av bad för min del. Först på fredagen tillsammans med fritidsbarnen på jobbet, på lördagen åkte jag och mamma till en strand och badade och på söndagen var vi ute hos våra vänners stuga som ligger vid en sjö och badade där. Hur mysigt som helst, älskar verkligen att bada på sommaren! 

Denna veckan har jag jobbat varje dag och ska strax iväg till jobbet nu med. I måndags hade jag myskväll med Hanna som jag inte träffat på jättelänge och det var så kul! Sen tisdag-torsdag sov min syster över hos mig och inatt har Johan sovit här, en bra vecka helt enkelt trots att jag är hur trött som helst. Idag jobbar jag bara till halv 3 sen ska jag ta tåget till Öland och spendera över en vecka där, så vi får se när vi hörs igen! Ha det så bra tills dess :-)
Publicerat i Livet
#1 / / MATILDA:

Vad härligt med massa bad! Fin bild :D

Svar: ja verkligen! tack :)
Emma

#2 / / Olivia:

Jättehärlig bild, fresh! :)

Svar: tack!! :)
Emma

#3 / / Linnea:

Åh, vad roligt att bada! Är det varmt i vattnet hos dig, här är det iskallt!! Känns typ som att bada i en isvak, haha :))

Svar: ja eller hur! nja, inte nu längre men det var en helg där som var hur varm som helst och det var jätteskönt i vattnet :) nu är det däremot iskallt! :(
Emma