Konsert

Jag har ju helt glömt att skriva om när jag och min bästis var på konsert i Jönköping, sååå berättar det nu tillsammans med lite mobilbilder!


Torsdagen den 6 augusti så begav jag och Hanna oss till Jönköping för att få se Fredá, Måns Zelmerlöw och Tomas Ledin! Vi hamnade först i kön och fick därmed platser längst fram.

Fredá var först och han har verkligen superbra röst men jag kände igen typ.. en låt så det var ju inte alls lika roligt som när Måns Zelmerlöw klev ut på scen 1,5 timme senare. Varenda låt förutom en kände jag igen och han är ju så SJUKT bra live, vi var lagom förälskade kan jag säga haha.

Efter hans konsert dröjde det ungefär en halvtimme sen var det dags för TOMAS LEDIN. Jag har alltid velat se honom live och det var HELT magiskt. Vilken energi han har! Kände igen varenda låt och skrek, sjöng, hoppade och njöt i över 2 timmar och landade inte i sängen förrän runt 1. Jag är sååå glad att min fina Hanna ville följa med och uppleva det med mig :-) 
Dagen efter började jag jobba 8.. Behöver jag nämna att jag var trött haha? Men det var såå värt det!
Publicerat i Livet