Påskdagen

(På bilden ovan ser ni mitt mästerverk från skärtorsdagens fritidsaktivitet (haha) och mitt påskägg jag fick av mamma)

Hej! Jag är inte troende eller något så påsken är inte en så stor högtid för min del och är emot överkonsumtionen av ägg och att alla ska pynta med massa fjädrar från höns osv men är trevligt med färgglada tulpaner och påskliljor, godis och besök av vänner så det känns väl lite som en förberedelse för våren ungefär. Igår var några goda vänner till familjen och min syster med sambo här och åt god mat, det var mysigt! Spelade lite spel och så och var allmänt jätte trötta haha.

Idag är det himla fint väder ute, har redan passat på att gå på promenad med mamma, pappa och alice och besökt en granne i solskenet. Annars har jag inte så mycket planerat för idag, ska övningsköra lite senare bara. Ha en fortsatt fin påskdag hörni!
 
Publicerat i Livet