Nutellabollar

Igår så nämnde jag att vi höll på att fånga in alla guldfiskar i dammen och att det var runt 10 yngel.. Det var runt 40 yngel snarare. De minsta var inte större än några millimeter så jag var där ute och letade och fångade osv i över 3 timmar, stod på huk i dammen och gick upp och ner så var ganska slut när jag fångat upp alla till slut. Då hade det dessutom hunnit bli kväll, men jag hade bestämt mig för att baka nutellabollar så jag gjorde det ändå.

Dom blev goda, dock inte så pass goda som jag trodde ändå haha. Iallafall, här är några av dom. Jag gjorde efter det här receptet. För övrigt är det verkligen värt att nämna att som många vet är det dags för regeringsskifte och jag blev superglad över det! kram
Publicerat i Ätbart
#1 / / Julia:

Åh nutellabollar lät gott, det måste jag testa någon gång! Allt bra med dig annars? :)

Svar: ja det var gott! :) jo det är bra med mig, själv?
/ Emma