NUTELLA

I söndags när jag och mamma kom hem ifrån Öland kom även min pappa hem ifrån Tyskland efter att ha spenderat helgen där. Ur sin väska plockar han ur denna 800 gram nutellan till mig, trodde jag dog lite. SÅ gott.

I måndags och tisdags jobbade jag på samma ställe och trivdes bra, men jag mådde verkligen inte bra. Hade migrän båda dagarna och på tisdagen kom även förkylningen intågandes. Idag har jag passat min brorsson Ben och när jag kom hem har jag bara legat i sängen.
Jag bestämde mig faktiskt för att jag behöver vara hemma och vila imorgon för annars kommer jag aldrig bli bra och det är så jobbigt att jobba när man mår dåligt. Kändes som jag skulle trilla ihop för var så yr i måndags och tisdags. Så jag tackade nej till två olika jobb imorgon vilket känns jobbigt i plånboken eftersom jag hade fått pengar annars. Men jag kan inte tvinga mig till att jobba när jag inte mår bra + att jag inte skulle gjort mitt bästa ändå. Så, det får kännas lite dumt, men jag tar alltid min hälsa först! Imorgon blir det därför sängvila med massor med te ända tills kvällen då jag och mamma åker och hämtar två marsvin som ska bli två nya familjemedlemmar!! så kul. godnatt! (applåd till dig som orkade läsa allt för övrigt)
Publicerat i Livet