Marsvinen

Här är mina fina marsvin som har bott hos mig i en månad nu. Klippte klorna på dom för första gången idag och jag klippte Bella lite (den ljusa), hon är inte klippt på bilden haha och tyckte det behövdes lite så det inte släpar i backen. Efteråt fick de vara lite på köksgolvet.

Den lilla heter Molly och hon är bara två månader gammal, därför är hon så liten. Bella föddes däremot i februari så hon är mycket modigare och lugnare än Molly som faktiskt bara är en liten bebis. Första bilden på Molly dessutom då jag bara kan fokusera på att hålla i henne när jag har henne uppe för hon är så sprattlig haha. Dom är riktiga små charmtroll iallafall och är glad att jag köpte just dem! ♥
Publicerat i Livet
#1 / / Johan:

Så fina är dom!

Svar: oj hej på dig. va kul att du tittade in. <3
/ Emma

#2 / / Caroline - Mamma | Gravid | Gran canaria | Foto:

Tack :)