Moj Svijet.


"Tomheten som uppstår när Eurovision är slut för året.." Haha, nä men jag känner faktiskt så! Är en äkta eurovision-nörd som lyssnar på alla låtar innan och tänker ut vilka jag tycker är bäst och vem jag tror kommer vinna och vem jag tror kommer sist osv. Detta året hade jag rätt i vem som vann, jag gissade på Österrike och Österrike vann! Helt okej låt, men kändes inte som om det var låten som gjorde att den vann. Jag älskar att Europa visar vad som är viktigt och visar kärlek till alla hbtq-personer, men Eurovision är mitt lilla hjärta - och jag vill att den bästa låten ska vinna, vilket det inte gjorde iår.. Tråkigt men så är det!

Här ovan är iallafall min absoluta favorit tillsammans med Norge; Montenegro!! Alltså jag får sådana rysningar så fort jag hör den, ååh. så himla vacker! För övrigt var Malta, Finland, Spanien, Island och Danmark super bra med.
Aja, nu är det som sagt över för i år och nästa år blir värdlandet som sagt Österrike! :-)

För övrigt är det söndag som alla vet, imorgon börjar en hektisk vecka som sagt, är riktigt ångestfyllt men jag får stå ut nu det sista!
Kämpa ni med gosisar! kram
Publicerat i Livet