Serier.

Jag älskar serier, är ärligt talat beroende av serier. Måste ha någon jag följer som jag kan titta på medan jag gör iordning mig, innan jag sover, dötid i skolan eller när jag är sugen på att kolla på något. De här 6 ovanför har jag sett hela serien av (med undantag av greys, är på sista säsongen). Jag tänkte att jag skulle ranka dom enligt mitt tycke.. tro mig det här har jag klurat länge på:
1. Desperate Housewives. 
2. O.C.
3. Gossip Girl
4. Förhäxad
5. Grey's Anatomy
6. 90210

Jag älskar allihopa såå himla mycket, så bara för 90210 ligger sist innebär inte det att den är dålig, den är super bra!!
Jag kollar om 90210 just nu, funderar på vilken serie jag ska kolla på härnäst. Några förslag?
 
Publicerat i Livet
#1 / / Flisan:

Grymt bra serier :D

Svar: Eller hur!! :)
/ Emma

#2 / / Mikxki:

Greys Anatomy är min favoritserie :)

Svar: Ja den är superbra!! Något förslag på nån annan bra serie förutom dom här ovanför? :)
/ Emma

#3 / / Mirjam Wallmark:

Gossip girl och 90210 är så bra! :) kram

Svar: Ja verkligen! Särskilt gossip girl :)
/ Emma

#4 / / KMStyle:

- eller hur! tänk så kunde det växa palmer i sverige :)

Svar: Det hade varit underbart!
/ Emma

#5 / / Elinpelinplutt:

GE VÄNNER EN CHANS

Svar: JAG HAR GETT DET MÅNGA CHANSER ÄLSKLING MEN DET SUGER. I'm sorry. <3
/ Emma

#6 / / FannySimonsson:

det går rätt bra men äter i och för sig det pappa jagar. Kan kanske säga att jag är halvvegeterian haha men har inga funderingar på att äta allt kött så på det sättet :)

hur går det för dig? Blev du vegan nyligen eller hur var det? :))

Svar: Oj jaha okej! Nej men jag äter bara ägg från våra två egna hönor, och bara ekologisk mjölk :) så halv-vegan haha.
/ Emma

#7 / / Henrietta:

ska också se desperate housewives snart :)
sv; men åh vad kul att höra, hoppas du fick hem fina saker då! :)

Svar: ja, gör det!! :) det är såå bra, va beredd på att bli beroende ;)ja, blev superglad! :)
/ Emma

#8 / / Kajsa:

Älskar 90210, synd att den inte fortsatte spelas in!

Annars så rekommenderar jag The carrie diaries. Superbra ! :)

Svar: Okej!! Tack så mycket!! :))
/ Emma

#9 / / LYFTMER:

Åh O.C. är så bra! älskar också serier :D

Svar: Ja det är helt fantastiskt bra!! Åh va kul :)
/ Emma

#10 / / Sofie:

Sv: Tjejen som passade henne sa att det var en chihuahua men var inte säker, men jag skulle gissa på en chihuahua blandning haha! :)

One tree hill är ju ett måste! Och om du tycker om Desperate housewives, borde du se Divious maids! Samma typ av serie och samma producent eller vad det heter, skitbra! :)

Svar: Ja, men jag tänkte mer på vad hon/han heter!! Så sjukt lik en vovve jag känner som bor i hillerstorp nämligen! :)

Åh, tack så jätte mycket för tipsen!! :)
/ Emma

#11 / / Sofie:

Sv: Haha, jaha!! Det är säkert samma hund då, för denna hette Lisa med!! :D

Svar: Haha var träffade du henne då? Hon är den finaste lilla vovven asså!! Älskar hennes personlighet :)) är min syrras pojkväns pappas hund :)
/ Emma

#12 / / Sofie:

Sv: Haha jaså? För det var min granne Anna-lena (hundens ägares dotter, borde det bli??)så dom borde väl vara syskon då, eller? Hon var iallafall hundvakt åt Lisa så kom hon över! Haha ja, sjukt fin och hon var jättemysig!! :)

Svar: Jaa det tror jag hans syster heter!! Är nt helt säker men har för mig det! Annars kan det va en halvsyster med för han har många såna haha! Men himla coolt o random ändå liksom att vi båda vet vem det är haha!! :) ja eller hur :')
/ Emma

#13 / / Jennifer:

Men gud, har du inte sett one tree hill?? DU MÅSTE! Så sjukt jäkla bra att jag knappt vet vad jag ska ta mig till! Och jag har snart sett klart alla säsonger så kommer gå under när det är slut haha...

Svar: haha oj!! men då måste jag ju kolla in det efter 90210!! :) tack för tipset!
/ Emma

#14 / / Alma Bengtsson:

Agents of S.H.I.E.L.D. eller BBC's Sherlock tycker jag :)

Svar: Okej aldrig hört om dom, ska kolla :) tack för tipset!! :)
/ Emma