NEW.

Dessa snyggingar fick jag i lördags när jag, mamma och pappa var en sväng i Värnamo, älskar dom! perfekta vårskor.

I fredags hade jag sleepover med min finaste Hanna, var längesen vi träffades så hade längtat efter henne. ♥
I lördags var vi som sagt i värnamo på dagen, fikade hos mormor och var på stadium och sen kom johan och vi umgicks till sen kväll. 
Imorgon börjar en ny vecka & vi har studiedag på onsdag så känns gött! ha det!
Publicerat i Shopping
#1 / / Emma Broberg :

himla snygga! hoppas du får en mysig kväll, kram. <3

Svar: Åh tack!!! Detsamma sötis! <3
/ Emma

#2 / / Emma:

Det är alltid lika roligt när man köper nya skor. Älskar färgen på dina skor!:)

Svar: Ja men eller hur!! Åh tack :) va glad jag blir :)
/ Emma

#3 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf:

Sv: precis, visst är det så :) Tack så mycket, det har du också! och riktigt snygga skor!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
/ Emma

#4 / / ♫♪ sandra:

fina!

Svar: Taack!! :)
/ Emma

#5 / / Emma Berglund:

Svar; Tack så mycket :)

#6 / / Elin Bjurek:

Coola!

Svar: åh tack!
/ Emma

#7 / / isabellavallberg.blogg.se:

Följer dig nu som nummer 40 :)<3

#8 / / linellas:

så snygga!

Svar: Åh tack!!
/ Emma