Sommarlov?

Hejhej, alla trogna fina läsare. Vilka är ni egentligen? Kan inte ni skriva lite kort om vilka ni är som läser?
Jag behöver inte publicera om ni inte vill, bara skriv det i kommentaren isåfall! :-)

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev här, tiden bara springer iväg! Jag spenderar mina dagar med att måla staket, dock är det snart klart och då har jag inget mer sommarjobb tyvärr. Men jag är väldigt tacksam för det jag fått så jag slapp vara utan helt! Annars tar jag det väldigt lugnt, gör knappt ingenting och trivs med det. Försöker varva ner efter skolan och försöka inse att det verkligen är över (svårarare än jag trodde). Känns inte som sommarlov alls. På måndag åker jag, mamma och mormor på vår årliga Ölands-vecka! Det ska bli hur mysigt och avkopplande som helst. Ska försööka göra något tidsinställt iallafall så bloggen inte står tom en hel vecka till.

Tänkte för övrigt göra ett videoinlägg där jag visar upp vad jag fick i student present, låter det som något att ha? 
Annars får ni ha det super tills vi hörs igen! kram 

#1 / / Nathalie Tegelstam:

Vilken otroligt fin bild :) Många kramar till dig och ha en fin kväll!

Svar: Åh tack va glad jag blir! Detsamma!! :)
/ Emma

#2 / / Syrran:

Syster din läser ;) Hehehehehehehhe

Svar: HEHEHHEEH HOW lovely!! <3
/ Emma

#3 / / Åsa:

Jag är en 15(snart 16)årig tjej som bor i Värmland!
Spelar mycket badminton men gör också tjejklassikern för andra gången, så i helgen ska jag simma(just nu är vattnet 12grader..) härligt ;) Efter sommaren ska jag börja TIME på gymnasiet :) Det var lite om mig ;)

Sv: Kan man verkligen säga!
Kram

Svar: Åh hej! Va härligt!! Jag älskar att simma, funderar själv på att börja o göra det lite mer seriöst :):) massa kramar o tack för du svarade!! :)
/ Emma

#4 / / Magda.:

sv: Tack så mycket! :) Detsamma! :D

#5 / / Veroniika :

Sjukt fin design du har! :D
Kramis!

Svar: Åh tack sötis!! :)
/ Emma

#6 / / Sofia:

svar: tack!!

åh så härlig bild!!

Svar: Åh tack!! :)
/ Emma

#7 / / Isabelle:

Jättefin bild!

Sv: Åh, håller med, det skulle vara så kul!

Svar: Taack så mycket!! :) ja! :)
/ Emma

#8 / / milina.blogg.se:

så fin bild! :)

Svar: Åh tack!! :)
/ Emma

#9 / / snie.blogg.se:

skönt o komma iväg =)

Svar: Ja det ska det verkligen bli! :)
/ Emma

#10 / / Catrine:

är en bloggerska som inspireras av din blogg :) kul ide med videoinlägg :) tiden bara springer iväg verkligen!

Svar: Åh va kul!! Sötis! Ja det går hur fort som helst! :)
/ Emma

#11 / / ☆Joanna☆:

jättefin bild!

Svar: Ååh tack! :)
/ Emma

#12 / / Lisa AKA Kyntii:

Jag, lilla Lisa, en trogenläsare som saknar dina inlägg!
Med tanken på att du kommenterar min blogg så antar jag du har lite koll vem jag är (och att vi kommer från samma lilla byhåla, hihi).

Jag vill gärna se mer om din student, din bal! Och jag är så himla nyfiken om din upplevelse om detta, tänka sig, att nu slipper du skolan! <3

Svar: Åh gullis!! Klart jag vet vem du är haha! :') okej då ska jag göra inlägg om det speciellt till dig!! :) ja det är HELT otroligt skönt! :D <3 kraaaam Lisa!!
/ Emma

#13 / / josefine:

Jaag läser :)))) hihi

Svar: Åh va kul sötis!!! Saknar dig otroligt, tänker särskilt på dig på sommarn för det va så mysigt då :):)
/ Emma

#14 / / anonym!!!!!:

Jag är Emmy. Jag är en bajs. Jag gillar din blogg. Jag gillar dig, men vågar aldrig gå fram till dig när jag ser dig på stan, alltså Kävsjö då. Men nån gång, nån gång, ska jag våga. Får jag ta en bild med dig i så fall, om det är okej liksom? Tack på förhand. Mvh Emmy

Svar: Du är MIN bajs. Jag bits inte, du kan ta 5000 selfies med mig lätt. Kramis på dig sötis <3
/ Emma

#15 / / Robex Lundgren:

fin bild

Svar: Tack! :)
/ Emma