Tattoo!

Åh. hihi. Som ni förmodligen kan gissa av bilden så TATUTERADE jag mig igår!! Har velat ha en tatuering hur länge som helst och har varit bestämd länge på vad det ska vara och nu sitter den på min arm! Hur overkligt är det inte?!

Min syster var med som stöd och det gick bättre än jag trodde, visst vissa tillfällen gjorde det så ont så jag visste inte vad jag skulle ta vägen och skakade under hela tiden mer eller mindre, men jag genomförde det! trots min obefintliga smärtgräns hoho.
Är sååå himla glad, kan leva på det här länge. Att den är där & att jag klarade det.

Vad händer annars då? Sliter mig igenom skolan och stupar i säng om kvällarna. suktar efter käder och längtar till våren. 
Ikväll ska jag ha myskväll med min bästa, bästa Elin iallafall så ska bli supermysigt! kram på er.
Publicerat i Livet
#1 / / Lisa:

Åhhh va fin! Älskar typsnittet! Och jag vet hur ont det kan göra.... (har en fågel på den knölen som sticker upp vid "nackens slut", Viktors hand var helt röd då jag höll och nöp han så hårt...)

Va noga med att smörja in den i början så den inte bleks. ^^

Svar: ååh tack!! jag är jätte nöjd :) ja fy, där kan jag tänka mig att det gör ont :o jag smörjer som en galning :D hehe..
/ Emma

#2 / / EMMAWHO:

sv: Så kul att du gillar min blogg och mina bilder! Blir verkligen jätteglad!

Grymt! Och så fint. Har varit tatueringssugen i många, många år, men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha... Men är nog inne på att börja med foten!

Svar: ja ska lägga till dig på bloglovin nu direkt hoho! :)åh tack så mycket! Okej, jo man får ju fundera ett tag eftersom de kommer sitta kvar hela livet, men vill du så GÖR det, så värt smärtan. känns otroligt efteråt! :)
/ Emma

#3 / / EMMAWHO:

Pendlat mellan massa olika ställen, ryggraden, revbenen och foten mest. Känns sådär att det tydligen ska vara bland de värsta ställena, haha! Men jag tvivlar inte på att det är värt det :)

Svar: ja, dom ställerna var jag också inne på. om jag ska tatuera mig igen blir det nog antingen revbenen eller lite nedanför axeln :) jo men precis! haha är oftast tyvärr så.. men som min tatuerare sa "tänk inte på vart det gör mest ont, vill du ha den på under armen ska du ha den där, du kommer ha ont en stund idag men kommer ha den resten av livet sen och tog du inte den där du ville pga smärtan kommer du ångra dig" :)
/ Emma