Lucka 3: En bild på någon du älskat iår

Mamma.
Denna luckan var ganska svår, för det är ju många jag älskat iår liksom. Efter att ha velat lite så valde jag ändå min mamma. (har ju älskat henne innan iår med haha) Men dels avslutade jag gymnsiet iår och hon har vart så stöttande igenom allt det. När jag grät varje morgon innan skolan hela första året så kramade hon mig och peppade mig till skolan och lät mig stanna hemma om det var för jobbigt. Hon lagar extra mat till mig varje dag utan kött och har gjort det i fem år sedan jag slutade med kött över en natt. Hon har betalat massor för mig iår iochmed studenten och är världens bästa mamma. Valde en bild på oss ifrån studenten för båda grät av lättnad att det äntligen var över, gissar på att det var därför hon grät med. We did it liksom. Hade aldrig klarat det utan henne. Därför valde jag dessutom en bild ifrån studenten på henne och mig. Jag älskar henne så mycket och kommer alltid att göra det. Min superduper-mamma!
Publicerat i Livet