Lucka 24: En bild som bäst beskriver din december

(kanske inte den mest charmiga bilden av måns haha, han håller precis på att blunda)
Min fina Måns beskriver min december bäst. Under vinter-halvåret så spenderar han 98% av sin tid inomhus, han vill liksom gå ut när han behöver göra sina behov och sen vill han direkt in igen. Han ogillar kyla nåt så otroligt mycket haha.. Så då blir det också att jag umgås mycket, mycket mer med honom. När han är inne så mycket så spenderar han den mesta tiden på mitt rum. Han sover här flera timmar om dagen och hela nätterna och ibland sitter han bara och filosoferar i min säng eller i min soffa så min december beskrivs bäst med en bild på Måns. Så fort jag är hemma är vi nästan konstant med varandra. Min gose ♥

Det var sista luckan, helt otroligt vad fort det gick haha! Känns som det var igår jag började med den. God jul allihopa! 
Publicerat i Livet