Lucka 16: En selfie/ett självporträtt du tagit iår

Jag har knappt inte tagit några selfies/självporträtt iår. Har massor liknande från dagen då jag tog denna och typ 10 från dagen jag fotade när jag tog till headern till bloggen. Sen hade jag typ 5 mobilbilder haha. Men mobilbilder är jag som sagt allergisk mot på bloggen så denna får det bli! Är ju lika mycket en selfie eftersom jag stod själv och fotade.. ja, mig själv. Det är ifrån en varm sommardag i augusti, hade precis klippt av håret och ville ha en ny profilbild till facebook där jag såg ut som jag faktiskt gör nu med kort hår istället för långt och då knäppte jag av bl.a. denna med min självutlösare hoho. Älskar att det var massa folk som skulle till kyrkogården den dagen så var folk på parkeringen som är precis bakom mitt huvud hela tiden och de undrade nog vad jag höll på med.. ;-)
Publicerat i Livet