2 saker

♦ Jag avskyr lakrits.
♦ Jag har fobi för spindlar och alltid haft. Alltså fobi, på riktigt. Jag vet att de inte är farliga men jag får verkligen ångest när jag ser en.
Värst är det om jag ser dem innan jag ska sova, då kan jag inte somna på timmar. Om de är för nära mig och tillräckligt stora så får jag panikattacker och gråter en lång stund efter den är borta. Så fånigt egentligen, men det är en riktigt stor grej för mig.
Publicerat i Livet
#1 / / Celine:

Gillar inte heller laktris, typ de vidrigaste som finns fattar inte ens hur det klassas till godis!

Svar: haha gött att någon känner som jag!!
/ Emma

#2 / / Jessica:

Håller med det där om spindlarna, usch!! Får verkligen panik när man ser en haha.

Svar: åh va skönt att inte vara ensam om det ;) men tycker synd om dig att du ska ha det så med!
/ Emma