Balskor

För någon vecka sen kom äntligen mina balskor som jag beställt! Som tur var passade de perfekt :-) (plasten är fortfarande på om ni undrar)

Hallå, nu har det gått ännu längre sen sist jag skrev. Jag vet faktiskt inte varför det blir så, kanske för jag inte har någon foto-inspiration i det här vädret eller något och inte vill uppdatera utan bilder.. Ska försöka bättra mig, men jag lovar inget!
Gulligt att ni tittar in här ändå, trots att det ekar dött varje dag haha.. Har ju påsklov nu, behöver jag ens beskriva hur skönt det är? Nä, trodde väl inte det! haha. Har haft ett mysigt dygn med Hanna, umgåtts med familjen, beställt nya glasögon och provat balfrisyr än så länge.
Hoppas ni har ett fint lov!
Publicerat i Shopping
#1 / / MATILDA:

fina :)

Svar: Tack!! :)
/ Emma

#2 / / Fotograf Viktoria Wigenstam:

Verkligen jätte fina skor!

Svar: Åh tack!!! :)
/ Emma