Höstens charm.

En sak som jag tycker är lite charmig med hösten är att det verkar som om den inte riktigt kan bestämma sig om det ska regna eller vara sol.. så den kör på både och haha. som nu ieftermiddag, det ösregnade och var solsken samtidigt vilket innebar = regnbåge! love it.

I vilket fall som helst har jag knappt ingen ork att gå in hit, och verkligen inte att ta fram kameran o fota.
Har så knasigt schema nu med tanke på långa dagar med mycket hål och en dag kommer jag hem 19.30, så är ganska slutkörd tills helgen närmar sig. Har ingen ork att göra läxor heller och har redan saker efter mig, men men.

Vad har jag hittat på i veckan då? Det minns jag knappt haha.. vet att min fina emmy tog körkort i onsdags så hade myskväll med henne och njöt av att hon äntligen klarat av det o slapp tänka på det mer! 
Imorgon ska jag få hålla i lurviga små kycklingar och mysa med dom, äta gott och ha myskväll med henne igen hihi.
På lördag ska jag vara med Johan och kanske se bio eller något skoj och söndag-måndag(är ledig måndag) spenderar jag med min soulmate Hanna ♥! Så om ni inte hör ifrån mig på ett tag vet ni iallafall vad jag har för mig! (fett långt inlägg, sorry) tjingeling.
 
Publicerat i Livet
#1 / / FlizanLizan:

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr! :)