ÄNTLIGEN.

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN börjar det slå ut. Har ju nästan glömt hur det ser ut när träden är gröna haha. 
Idag när jag kom hem slängde jag av mig till shorts & gick ut och fotade lite, pressade apelsinjuice & nu sitter jag här.
Ska kolla ETT avsnitt av 90210, men bara ett, okej? Sen blir det plugg för hela slanten.. haha.
Är typ kaos i mitt huvud för har så mycket i skolan den här månaden jag tänker på.. vill ha sommar. 
Ha det fint hörni!
Publicerat i Livet
#1 / / emmy:

omg jag tänkte också skriva äntligen nästan men sen så skrev jag det på engelska istället hihi...
jätte härliga bilder btw, du är duktig!

Svar: haha... asså du är en bajs. <3åh tack sötis!!! du med!
/ Emma

#2 / / Anonym:

Asså. började kolla på 90210 igår... redan på avsnitt typ 18... xD

Svar: haha, det är så sjukt bra så jag förstår dig!
/ Emma