Nytt

Idag har jag vart och shoppat med mamma. hittade lite fina saker, kan visa bättre bild någon annan dag. 
Åt as god bakad potatis, handlade med måmo och fikade hos henne med.
(förutom kläderna köpte jag det mega söta läppglanset här ovanför, köpte det endast för den var såå söt, hiho)

Snart ska jag hem till Elin och ha melodifestivals-mys. Hon & jag är lika galna i melodifestivalen haha!
Jag håller på Robin och.. ja vem som helst nästan faktiskt.. Gillar dock inte louise hoffsten haha. Hoppas ni får en fin kväll!
Publicerat i Shopping
#1 / / Sofia:

Ååh sån uggla har jag med fast brun :D

Hejade med på Robin! Såå glad att han vann :)
Har till och med träffat honom på en fest, dock innan han ens var med i Idol hihi :) <3

Svar: hiih åh dom är så söta!! :) ja blev så glad jag med :) nähä? va coolt!! :D
/ Emma

#2 / / - J U L I E T T E-:

åh vilken härlig färg på den turkosgröna stickade tröjan :)

Svar: ja eller hur!! blev jätte nöjd :)
/ Emma