Lördagsmys

Har sån sjuk mensvärk så sitter i soffan med min vetekudde på magen och dricker te. Kollar halvt på gossip girl och halvt på tv.

Igårkväll var jag med johan och myste♥ och idag ska jag nog inte göra någonting.
för övrigt så är jag trött på tjejer som aldrig växer upp i min omgivning.. och sjukt less på att spendera 1,5 år till på estet musik. 
Publicerat i Livet
#1 / / rememberthiis.blogg.se:

gott med te :)

Svar: ja, verkligen!! :)
/ Emma

#2 / / Sara - Hold on be strong :

Mys!

Svar: jaa :)
/ Emma

#3 / / Pablo:

Hehe känner att jag måste börja variera på frukosten.. Har levt på obo'y ett bra tag nu lesskille

Åh hoppas det snart går över!

Svar: haha, oboy e ju så gott! tack, hoppas det med!
/ Emma

#4 / / Matilda:

mysigt!

Svar: hiih ja!
/ Emma

#5 / / linn:

mysigt!!!

Svar: hihi jaa! :)
/ Emma

#6 / / catrin.:

känner ungefär detsamma angående "sjukt less på att spendera 1,5 år till på estet musik."

Svar: åh, high five typ. en negativ high five. det suger.
/ Emma

#7 / / Mikxki:

Det ser riktigt mysigt ut

Svar: det var det också! :)
/ Emma

#8 / / Madelene:

Ser mys ut ! :)
Ush, för mensvärk.. :/

Svar: ja det var det! ja det är verkligen hemskt :(
/ Emma

#9 / / W I L M A S T E N L U N D - [Fotoblogg] :

såå snygg design!!!♥

Svar: åh tack så mycket!! :)
/ Emma

#10 / / Y A S M I N E:

Va jobbigt att du inte trivs!
Funderar du på att byta? Jag hade själv svårt att komma till rätta, i början av gymnasiet dock, och det slutade med att jag fick hoppa av

Svar: ja, det är riktigt jobbigt.. asså jag har funderat sjukt mycket på att byta o så, men såfall måste jag börja om 1an och kommer inte orka med det.. så får försöka klara av de här som är kvar trots att det är sjukt kämpigt! vissa dagar vill jag verkligen hoppa av..åh, va tråkigt!! vad gick du för något? :/
/ Emma

#11 / / Michelle:

Vad gott med te!
Kram

Svar: ja verkligen! :)
/ Emma

#12 / / Josefin Johansson:

Det såg otroligt mysigt ut!

Svar: åh det var det kan jag säga! :)
/ Emma