Sista sommarlovsdagen.

3 bilder från min födelsedag. en riktigt god tårta och en bild på mig och min finaste älskling. ♥
Fick allt jag ville ha så är jätte tacksam och hade en väldigt fin och mysig födelsedag.

Igår hade jag myskväll med min Johan och idag har vi firat min storebror som fyllde 26 år idag :-) mysigt.
Imorgon är det min sista sommarlovsdag, sen börjar skolan på tisdag.. usch. får se om det kommer upp något innan dess eller ifall vi hörs igen när jag börjat 3an, galet va sjukt det låter! studenten, here i come!
Publicerat i Livet
#1 / / Emmy:

Så himla fina ni är!! :ooo Och tårtan ser typ galet god ut...

Svar: DU ÄR FIN!!! den var galet god du....
/ Emma

#2 / / Sofie:

Sv: Jag valde samhäll! Har ingen aning om vad jag vill bli och går jag samhäll finns det ju många möjligheter, så valde det! :D

Svar: aha okej, najs! :) :)
/ Emma

#3 / / frida:

åh så fint!!

Svar: tack så jätte mycket! :)
/ Emma

#4 / / FannySimonsson:

Svar: nej, jag går ekonomi och Sofie valde samhäll! :)

#5 / / Wilma Johansson (canonflicka.blogg.se):

Svar: Tack så mycket! Detsamma :) Kram

#6 / / ida. ♛ [fotografi och hästar]:

mysiga bilder! Grattis i efterskott både till dig och din bror! c:

Svar: tack verkligen!! :) :)
/ Emma

#7 / / Alma:

Fint!

Svar: åh tack! :)
/ Emma

#8 / / BYSMJ:

mums vilken tårta!
och grattis i efterskott!

Svar: ja verkligen! :) tack så mycket!
/ Emma

#9 / / frukallgren.blogg.se:

Den ser sjukt god ut!! Grattis i efterskott :)

Svar: det var den! :) tack så mycket!! :)
/ Emma

#10 / / Silvia:

Superfin blogg tjejen. Kika gärna in på min blogg ;)

#11 / / Diman Dilir:

grattis i efetrskott:)

Svar: tack så jätte mycket! :)
/ Emma

#12 / / Silvia:

Jättefin blogg. Kika gärna in på min :)

Svar: tack så mycket! :)
/ Emma

#13 / / ♫♪ sandra:

tårtan ser supergod ut!

Svar: det var den kan jag lova! ;)
/ Emma

#14 / / klara:

gott med tårta :)

Svar: ja verkligen! :)
/ Emma

#15 / / Isadora:

Fina ni är! :)

Svar: tack så mycket sötis!
/ Emma

#16 / / Frida och Carola:

grattis! :)

Svar: tack!! :)
/ Emma