Ännu en present.

De här superfina rosorna och ett presentkort på önska fick jag av mormor i födelsedagspresent, så fint!

Idag hade vi inga lektioner så jag och johan har haft mysdag istället. Badade för förmodligen sista gången iår med, gaanska kallt men nice!
Dagen imorgon är ganska kort så känns helt okej, är bara lite krångel med hur jag ska göra med mina val och så, annars känns det helt okej med skolan just nu. får läsa filosofi iallafall som jag inte trodde och är såå glad över det!

Imorgon är det ju redan helg, och då vankas det byafest här där jag bor, lite små trevligt. Hoppas ni haft en fin torsdag!
 
Publicerat i Livet
#1 / / frukallgren.blogg.se:

Åh vad fina! :)

#2 / / hanna:

tack så mycket, hehe kul att du tycker om vår blogg :D

#3 / / Ida:

Så fina!

Svar: tack!! :)
/ Emma

#4 / / ida. ♛ [fotografi och hästar]:

så fina! rosor ❤
sv; tack :'D

Svar: ja eller hur!! :)
/ Emma