I thought I knew you

Igår åkte jag, mamma, pappa, min bror och johan till feringe flygplats där det var 50års jubelium.
Och det var tur att vi gjorde det! för vi flög ett sånt där litet flygplan, as coolt för har aldrig gjort det förut.
Min bror fick köra när han och pappa åkte, och mamma fick köra när jag, hon o johan åkte. var ju någon annan med men de styrde och startade och sånt, as coolt!
Sen åt vi pizza på chaplin & på kvällen var jag hos johan. en bra dag helt enkelt.
 
Idag har det öst ner sen jag vaknade, pissväder. det är min sista sommarlovsvecka nu med förresten.. suger.
Men försöker inte tänka på det, ska baka en äppelpaj sen tror jag, wiho.
Ni får ha det superbra.
Publicerat i Livet
#1 / / josefine:

sv- va på ullared då skolavslutningen va :-)

#2 / / - - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -:

åhh vad kul :D