Long time no see

Två foton av ett snöigt Kalmar.
 
Heej! Det var väldigt längesen jag skrev någonting här och det kommer nog fortsätta vara så tyvärr. Dels känner jag inte för att blogga alls som förut och sen är det mycket annat som tar upp min tid. Iallafall så har jag precis haft en kurs som hette Digital publicering nu när jag kom tillbaka efter jul, där gjorde vi vår egna webbtidning och publicerade nyheter. Stressigt men rätt roligt. Nu är det istället dags för praktik i en månad innan de två sista kurserna innan sommaren drar igång. 
 
I helgen hjälpte mamma och pappa mig att flytta alla mina saker från lägenheten jag bodde i. Jag bodde där i andra hand sedan oktober men har nu fått tillgång till en förstahands lägenhet som jag flyttar in alla saker i nästa helg. Ser verkligen fram emot att ha mitt egna ställe! Den är väldigt mycket mindre än den tidigare lägenheten men jag ska nog få plats haha. Vi får se när vi hörs igen, hoppas ni har det bra ni tappra läsare som klickar er in här med jämna mellanrum. ♥
Publicerat i Livet
#1 / / Josefine Lidbrandt:

Så fina bilder! Älskar bilden på slottet! :) Kommer fortfarande kika in här i hopp om nya inlägg! Så kul att se vad du hittar på! :) Saknar dig! Hoppas vi kan ses snart! Kraam! <3

Svar: Åh sötis! Tack!! Vad glad du gör mig :-) vi får ses när vi är i Kalmar samtidigt! kram <3<3
Emma