Intensivkurs

Godkväll!
Vet inte om jag skrivit det men jag slutade på k-bemanning och fabriken jag jobbade på förra fredagen. Jättetråkigt då jag trivts så himla bra, men vi får se om jag kommer tillbaka eller inte.. Jag och mamma var i stugan förra helgen med, supermysigt. Känns konstigt att jag inte ska dit förrän v.29 igen!

Anledningen till att jag slutade på jobbet var iallafall bland annat körkorts-intensivkursen jag började på nu i måndags. Har haft fullt upp varje dag med körlektioner och mycket plugg, så hinner inte med något annat. I fredags träffades släkten en stund på kvällen för att mormor skulle ha fyllt 95 och det är i princip det enda jag gjort på hela veckan förutom att plugga teori och övningsköra. Vi får se hur det går! Jag hoppas verkligen jag klarar det och blir av med det innan jag åker till Indien, men försöker tänka att det inte är jordens undergång om jag får slutföra det när jag kommer hem igen heller även om det är svårt haha. Nu ska jag sova, imorgon blir det återigen körlektioner och plugg, plugg, plugg! Godnatt. 
Publicerat i Livet
#1 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Lycka till med körkortet :-) när åker du till Indien?

Svar: Tack snälla!! :) Jag åker den 18 juni :)
Emma

#2 / / Cassandra Haraldsson:

Superfin bild! :) Lycka till!

Svar: Tack snälla!!! :)
Emma

#3 / / Christina:

Hoppas det går bra med körkortet :)

Svar: Tack snälla!! :) klarade teorin idag, nu blir det att satsa på körningen till nästa vecka :)
Emma

#4 / / Skogsraah:

Fantastiskt fin bild! Lycka till :)

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Emma

#5 / / MADDISENJ.SE:

Vilken vacker bild. Lycka till med körkortet!!

Svar: Åh tack snälla du!! :)
Emma

#6 / / Lisa:

Åhh!! all lycka till dig!! Ska också ta intensivkurs, fast i slutet av sommaren..... håller tummarna för dig!

Svar: Tack snälla!! Jaså, vart ska du ta den? :):)
Emma