Sista veckan i mars

Godkväll på er! 

Nu börjar långhelgen gå mot sitt slut och den har bara rusat förbi! Fredagen spenderade jag med Johan och då räknade vi lite matte, kollade på serier, åt tacos och slappade, lördagen var jag med Malin i Ullared (ett roligt kaos) och sen hade vi myskväll efteråt :-) Påskdagen sov jag längre än vad jag gjort på riktigt länge och åt frukost med familjen, övningskörde i 2 timmar och fixade med lite saker som behövdes fixas men tog det mest lugnt. Idag har jag ätit middag med familjen och räknat matte med Johan och övningskört. Ganska fullt upp men det var riktigt behövligt med 4 dagar ledigt ändå.

Denna veckan, vilket otroligt nog är sista veckan i mars (!?), så blir det ju bara fyra dagars jobb eftersom vi vart lediga idag, så skönt! Imorgon blir det ännu en spruta för min del och jag hoppas det går bättre än förra gången. Hoppas ni haft en bra långhelg och känner er någorlunda utvilade och redo för vardagen igen! kram
Publicerat i Livet