Kvällens idol

I kvällens idol åkte Matilda ut. En chock säger många, medan jag tyckte det var alldeles rätt. 

För er som missat det så la Matilda för några dagar sedan upp en video på sin Instagram där hon sa "när jag laddar upp videor vid den här tiden får jag nästan inga likes. Det beror på att ni är 12 år och ligger och sover nu. Losers." 

Det kvittar om det var ett dåligt skämt som hon försökte ursäkta det med eller om hon var allvarlig. Man säger inte så helt enkelt. Det spelar ingen roll om dom är 12 eller 32, man uppskattar sina fans i vilket fall och gör inte narr av dom. För vissa stiger det helt enkelt åt huvudet tyvärr. Jag tror hon åkte på det, för hon fick mycket avsky från både människor i min ålder och äldre för det var omoget sagt och för de yngre som tog illa upp. Utan sina fans är man absolut ingenting som artist och man åker ut med huvudet före. Så hejdå Matilda, underskatta inte dina fans! 
Publicerat i Livet