En vinterdag

Idag sken solen när jag vaknade så jag och Alice begav oss ut i skogen & njöt.
Var så fridfullt och mysigt. alice lämnade mig inte en sekund så kunde ha henne lös jätte länge.
La mig i raklång i snön och njöt av solen ett tag med, vem vill bo i en storstad en dag som denna?
 
Nu ska jag försöka orka spela lite piano fast jag har 0 motivation till det.. ska rykta gose lilleman sen med.
Det blir en slapp dag idag, tummen upp på det!
Publicerat i Livet
#1 / / josefine:

så fin din header blev sötis!! :)

Svar: tack gosan <3<3
/ Emma

#2 / / Denice:

Vilken fin blogg du har :)

Svar: tack söt!
/ Emma

#3 / / emilia:

hihi you wish att jag fortsätter uppdatera såhär mycket, har ju ett liv efter nyår ju! (;
men ska försöööka hålla det på en bra nivå för damen! :*

#4 / / emilia:

hihi skulle stått "svar:" där nånstans också.. men du fattade kanske det. puss

#5 / / Josefines.se:

Svar: Tusen tack, kramis <3