Bulgarien del ett

Den 2 juni åkte jag och Malin till Bulgarien! Vi flög från Arlanda och det gick hur smidigt som helst att byta tåg och hitta osv. Vi kom fram till Bulgarien på kvällen och vi bodde på ett jättefint femstjärnigt hotell precis i utkanten av ett litet samhälle som hette Sveti Vlas. Det låg ungefär 10 minuter med bil från Sunny Beach som många säkert hört talas om. Vi besökte bara Sunny beach en kväll, men det räckte kan jag säga haha. Tänkte visa lite bilder från resan (även om jag inte tog så många) så here we go 😍
Sveti Vlas var verkligen sååå fint, rent överrallt, fina hus och en mysig liten hamn. Dock var allt väldigt nybyggt och många av husen var fortfarande inte uthyrda eller köpta så det var ganska öde faktiskt. Men vi var inne i Sveti Vlas två kvällar på resan, en kväll åt vi där också. 😊
Även om jag som sagt inte tog supermånga bilder på resan är det ändå för många för att ta i ett inlägg haha, så jag avslutar här så får ni se resten i nästa 😊
Publicerat i Resor
#1 / / Josefine Lidbrandt:

Såå fint det ser ut att vara där! Verkar som ni haft en super mysig resa! :) Så kul att se bilder! <3

Svar: Ja det var jättefint :D <3 det var mysigt!
Emma