Sovalkoven

Till vänster i min sovalkov står min byrå och på den står en växt som jag tycker väldigt mycket om och även hade i den förra lägenheten. Där står också min fina lightbox som jag fått av Sofia, mitt ljus som jag köpte i Turkiet och min favoritägodel: elefanten jag fick i julklapp för några år sedan. Ovanför hänger min tv :-)
I ena fönstret vid sängen står en lampa, min fina radio jag fått av Johan och en växt som jag hittade på Ikea och som jag tycker ser så himla djungel-liknande ut av någon anledning haha. 
Till höger i sovalkoven står mitt nattduksbord och på den står min högtalare, mitt ljus jag köpte i Polen i saltgruvan vi var i och en plastblomma från Ikea. Min stora stående lampa står även bredvid. 
Min fina tavla som alltid får mig och tänka på Indien hänger över nattduksbordet.
I min säng har jag mina två sammetskuddar och min filt eftersom jag inte har någon soffa i min lägenhet. Över sängen hänger en fin tavla på en skog och fönstret med Buddha har ni redan sett. 
Det jag gillar mest med min lägenhet är just att det inte bara är ett fyrkantigt rum utan en sovalkov som gör att det känns mer som två rum. Det är väldigt mysigt med två fönster vid sängen också. Brukar ligga och titta på himlen om kvällarna innan jag ska sova, älskar det! 
 
För övrigt hoppas jag ni har det bra. Själv pluggar jag till min svåraste tenta någonsin som äger rum på lördag. Det är kursen Ekonomijournalistik som äntligen är klar efter den tentan haha, kommer verkligen inte sakna den här kursen kan jag säga! Tyvärr verkar sista kursen innan sommaren inte vara mycket roligare heller.. Men som tur är så går tiden ganska fort. Bara 40 dagar kvar idag tills jag och Malin beger oss mot Bulgarien och det officiellt är sommarlov! 
Publicerat i Livet
#1 / / Josefine:

Åh va mysigt du har det!! Såå fint! :) <3

Svar: jaa jag trivs jättebra!! <3 du får komma och hälsa på :D
Emma