Långhelg

Hej på er!

Förra veckan var det ju långhelg och jag inledde den med att åka till Astrid Lindgrens värld på torsdagen tillsammans med Emelie. En klasskompis till oss medverkade i flera av showerna så det var mycket därför som vi åkte dit, men det var superkul att få gå runt i parken och se det som vuxen också! Hade nästan helt glömt hur fint det är. Tog ganska mycket foton under dagen så tänkte visa dem någon dag :-) Nu får ni istället njuta av lite andra bilder ifrån helgen!

Efter att ha tillbringat hela dagen på Astrid Lindgrens värld så tog jag tåget hem på kvällen. På fredagen var jag och Johan i Jönköping och kollade in hans lägenhet & köpte lite smått och gott till den. Vi åt även en supergod lunch på en vegetarisk restaurang innan vi åkte hem till Sofia och Sebbe och passade Ella på kvällen. Under dagen på lördagen var jag med Emelie nere vid sjön och solade och pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt, så mysigt! På kvällen träffades släkten och åt lite eftersom mormor skulle ha fyllt 96 år. ♥ På söndagsförmiddagen åkte jag, mamma, Sofia, pappa och Ella till stan och åt morsdagbrunch. Det innefattade bland annat chokladdoppade jordgubbar, smoothie och chiapudding, mums! Efter det kom min bror med familj och fikade och på kvällen red jag lite på Flax. Så det var verkligen fullt upp hela helgen & igår tog jag tåget tillbaka till Kalmar igen. Denna veckan blir det sommarlov, så gött!!

Hoppas er långhelg har varit lika bra som min var! kram 
Publicerat i Livet