12 maj

Såå glad att det är så grönt ute! Nu väntar mina favoritmånader maj-september. ♥

Heej! 

Nu är det riktigt längesedan jag skrev någonting här och det beror på att jag haft fullt upp! Sen sist jag skrev har jag vart hemma under påsken och umgåtts med Emelie och familjen, det var roligt och välbehövligt! När jag åkte tillbaka följde Emmy med mig hit ett par dagar, det var jättemysigt & vi gick två långpromenader bland annat. Har också ätit på pinchos med några klasskompisar, sovit över med grannen, varit på massage, klippt mig, pluggat som en idiot och gjort den sista tentan för året som jag dessutom klarade!! :-)

Under valborg kom Johan hit och förra veckan började vi radiokursen. Jag och Emelie ska arbeta ihop och har hittills lyckats fått ihop ett övningsreportage. Nästa vecka blir det podd och veckan efter ett radioreportage till. Plus det ska en hemtenta in om 1,5 vecka så det blir fullt upp! Men som tur är så är radio roligt och jag umgås gärna med Emelie så det ska nog gå bra :-)

För övrigt har jag och Johan bokat en utlandsresa till Albanien i juni, det ser jag verkligen fram emot! 
Ni får ha det bra tills vi hörs igen!
Publicerat i Livet