SOMMARLOV

Heej!
Som rubriken säger så är skolan slut för det här läsåret och jag har åkt hem för sommaren! Så himla skönt. Vi hade seminarium nu i veckan där vi lyssnade på allas radioreportage och fixade till vårt lite för att lämna in det en sista gång, sen var det slut med skola! I onsdagskväll efter skolan så var vi ett gäng tjejer hos Emelie. Vi åt tacos, kollade på film och sa hejdå för sommaren, så mysigt! Igår körde jag hemåt och var såå trött både igårkväll och idag efter allt körande och packande.

På söndag (eller ja, natten till måndag) åker jag och Johan till Albanien! Det ska bli såå himla roligt och skönt att åka iväg lite + väldigt kul att få besöka ett nytt land. Sist jag var på en riktig solsemester var 2014 så det är ju ett tag sedan. 2015 var vi i Irland och förra året var jag i Indien och ingen av de resorna var ju solsemestrar direkt haha. Så fram tills söndag ska jag packa och bara ta det lugnt hemma. Ha en bra helg hörni!
Publicerat i Livet