Hp Proobok

Efter att ha haft min gamla skoldator från gymnasiet i snart 6 år kände jag att det var dags för en ny dator. Först köpte jag en dator som redan efter första dagen började krångla, så jag lämnade tillbaka den och fick en ny. Men sen krånglade den andra på samma sätt så jag kände att jag struntade helt i den modellen. Då började jag istället söka runt och försökte hitta en uppdaterad version av min skoldator då jag trivts väldigt bra med den tills den började sega ihop. Då hittade jag Hp Probook 440 G3 som lät väldigt bra och såg väldigt bra ut. Jag såg den aldrig live förrän jag fick hem den i brevlådan för beställde faktiskt den direkt ifrån HP, men jag är jättenöjd! Det enda som är negativt med den är att fläkten börjar låta lite för högt ibland, men vet inte om det är något fel eller inte. Har inte orkat ta kontakt med HP haha men ska nog ta och göra det. ;-) Annars är den knäpptyst när den inte får nåt ryck och börjar låta, den går sjukt snabbt, den är lätt att bära runt på och den uppfyller allt jag vill ha, så det känns bra! Den är även 14 tum, alltså något större än min förra som var 13 tum och jag trivs bättre med den här storleken faktiskt. Såå, jag är fattigare, men mycket nöjdare helt enkelt hehe!
Publicerat i Shopping