Förra helgen och denna helgen

Äntligen är det helg igen! helgerna är verkligen det bästa på hela veckan haha. 

Förra helgen åkte jag hem på fredagen och sov en natt hemma, sen dagen efter åkte jag faktiskt mot Göteborg på förmiddagen! Där mötte jag upp Emmy som jag inte träffat på väldigt länge och vi började gå mot Vegovision som anordnas av Djurens rätt. Vi gick runt och tittade, åt god mat, fika, glass och lyssnade på en föreläsning om klimatet. Det var sjukt mycket folk där men det var jättemysigt :-) Efter mässan tog vi tåget till Halmstad och gick hem till Emmy. Där åt vi tacos och hade en riktigt mysig lördagskväll. Det var så roligt att få träffa henne igen efter så lång tid och verkligen roligt att få se hur hon bor i Halmstad! ♥ På söndagen sen tog jag tåget från Halmstad till Kalmar igen.

Denna helgen är pappa här och snickrar, medan jag sitter inne och pluggar trots det fina vädret. Ska försöka vara ute i solen en stund sen iallafall. Längtar sååå mycket till den 29 april för då är den här kursen ÄNTLIGEN över.. Ha en fin helg hörni!
Publicerat i Livet