3 månader kvar

bild från amzungo.com

Idag är det exakt 3 månader kvar tills jag lyfter från Köpenhamn alldeles ensam och beger mig mot Indien för en månad.
Det känns spännande men samtidigt känns det fortfarande alldeles för lång tid kvar för att jag ska kunna greppa att jag faktiskt ska åka dit. På måndag ska jag vaccinera mig, vilket jag bävar inför. Jag har sprutfobi och har haft det sedan en incident när jag var 5 år. Så ja, det känns inte roligt alls inför måndag.. :-(

Men men, som sagt så känns det fortfarande ganska långt kvar och jag har så mycket annat att tänka på så resan skjuts åt sidan faktiskt.. Vi får se hur det känns när jag skriver här igen om det och det bara är 2 månader kvar! Då lär jag nog ha förstått det lite mer kan jag tänka mig och kanske till och med har börjat småpacka om jag känner mig själv rätt haha, det återstår att se!
Publicerat i Livet