Körkort

Heeeeej! 

I'm back! Iallafall i en vecka innan jag åker till Indien haha.. ;-)
Anledningen till att det har varit så tyst är pga. att jag har fokuserat till 100% på körkortet i 3 veckors tid nu och har helt enkelt inte haft tid eller ork att skriva något här. Den 2 juni skrev jag teorin och fick godkänt, sen körde jag upp i torsdags och klarade det med vilket innebär att jag numera har körkort, WOHO!! Såå himla gött att kunna släppa tankarna på körkortsteori och kunna släppa all nervositet! Och jättehärligt att kunna åka vart jag vill, när jag vill. Jag har dessutom köpt en liten fin bil som ni ser här ovanför och jag är så glad att jag hittade den! Perfekt timing. 

Idag om en vecka är jag påväg till Indien med, så galet! Innan jag åker ska jag träffa kompisar, umgås med familjen och packa. Hoppas ni har en fin helg så hörs vi!
Publicerat i Livet
#1 / / Lisa:

Hejjjaaa dig!! stort grattis till körkortet!!

Svar: Tack såååå jättemycket!!! :D <3
Emma