India

Idag är det dags. Ieftermiddag åker jag och mamma ner mot Malmö och sover hos vänner till familjen och tidigt imorgonbitti lyfter mitt första flyg mot München från Köpenhamn. Där får jag sedan vänta i runt 4 timmar för att hoppa på flyget till Delhi och är framme sent på kvällen indisk tid. Såå sjukt! Tiden har gått så himla fort sedan vi bokade resan och jag kan inte fatta att det är dags imorgon. Jag får se som sagt om det kommer något inlägg här inne medan jag är borta, det beror helt på hur bra internet är och ifall jag har lust. :-)

Känns superkonstigt att jag inte ska vara i Sverige i en hel månad och att jag dessutom ska bo själv 1 vecka i ett land jag aldrig varit i. Flyga själv har jag heller aldrig gjort, och det är väl det jag är mest nervös över tror jag. Vi hörs när vi hörs helt enkelt, kanske om någon dag eller kanske om drygt en månad. Ha det så bra!
Publicerat i Livet
#1 / / Bubben :

Du är grym! 💕

Svar: Tack bubben ❤️❤️❤️
Emma