HEMMA

Heeeeeeeej!
Nu är jag hemma i Sverige igen efter att ha spenderat 1 månad i Indien. Har jag haft det bra? OM jag har. Jag har faktiskt inte läst en enda bok, har inte öppnat varken min korsordsbok eller målarbok och inte ens hunnit skriva i dagboken jag hade med mig. (skrev dock i mobilen de flesta dagarna när jag precis skulle somna, så ska föra över det i boken någon dag) Jag har helt enkelt haft fullt upp och haft det sååå fantastiskt. Jag kan inte förstå att det var en hel månad jag var borta för det kändes som jag vart borta ungefär 5 dagar kanske haha. 

Vet inte alls hur jag ska göra med alla bilder jag fotat och alla filmer jag filmat, vi får se helt enkelt hur det blir här på bloggen. Orkar ju inte direkt ta en dag i taget haha så kanske lägger upp några delar hit och dit.. Idag ska jag åka till stugan på Öland och där har jag inget internet så en vecka framåt nu kommer förmodligen inget komma upp i vilket fall. Ha det så bra så hörs vi!
Publicerat i Livet